KAPPAHL SATSER PÅ NY KLASSISK FANTASTISK KOLLEKSJON

Motekjeden KappAhl utvikler sortimentet og satser på varemerket Hampton Republic 27. Merket har eksistert i motekjedens herreavdeling en tid, og med gode erfaringer herfra tas Hampton Republic 27 nå også inn på damesiden.
      – Hampton Republic 27 er en strategisk satsing for å styrke relasjonen med vår hovedkunde, kvinner, sier KappAhls adm.dir. Johan Åberg.
Vi utvider tilbudet og inviterer nye kunder inn til KappAhl.

Med satsingen på Hampton Republic 27 øker KappAhl utvalget og introduserer en kolleksjon med klassisk tidløs mote. Kolleksjonen får sitt eget konsept og dedikert areal i butikk og blir en viktig del av helhetsopplevelsen ved å handle hos KappAhl.

– Våre designere har fått i oppgave å inspirere kundene til en klassisk garderobe med moderne vri og mange koordinasjonsmuligheter som passer like godt på jobben som i fritiden, sier KappAhls Sortiments- og Designdirektør Carina Ladow. Vi har lagt stor vekt på kvalitet, detaljer og at kolleksjonen skal være moderne over tid.

I forbindelse med lanseringen vil samtlige KappAhl-butikker med egen Herreavdeling nå også tilby Hampton Republic 27 til Herre.

KappAhls designteam henter inspirasjonen til Hampton Republic 27 fra The Hamptons, ferieparadiset for stressede storbyboere, noen timers biltur fra New York langs Route 27. Her møtes tilreisende av en livsstil hvor velkledd citylook går over til en avslappet og mer bohemisk livsstil. The Hampton Style gjennomsyres av en uuttalt dress code:”Always look great, no matter the occasion.”

-          Hampton Republic 27 finnes i alle KappAhls butikker fra tirsdag 19. mars 2013.

-          Bilder av vårens kolleksjon kan lastes ned fra KappAhls bildebank.

-          Se den første filmen med Hampton Republic 27.

Plaggene i Hampton Republic 27- kolleksjonene oppfyller de samme strenge kjemikaliekravene som KappAhls øvrige sortiment, for eksempel er allergi- og kreftfremkallende fargestoffer forbudt.

Carina Ladow, Sortiments- og Designdirektør. Tel +46 0704-71 57 02, e-post carina.ladow@kappahl.com
Bente Backe-Storløkken, Markedssjef KappAhl AS Tel 977 62 896, e-post bente.storlokken@kappahl.com

Tags: