Vann og avløp på hytter uten offentlig eller felles løsning - hva skal man velge og hvordan gå frem ?

Et viktig prinsipp for oss i Kingspan er å gjøre d så enkelt for kunden som mulig.  Gjennom våre lokale entreprenører, som har de nødvendige godkjenninger og er godkjent av Kingspan, forestår alt fra søknad og gjennomføring av tiltaket til ferdig godkjent utslippstillatelse.

Godkjente lokale entreprenører er en sikkerhet for riktig løsning – sikre at utslippet ikke forurenser egen eller andres vannkilder. Et generelt prinsipp for de fleste kommuner er at vann som tas ut av området, skal tilføres området. Ut fra det bør man velge Slamavskiller og infiltrasjon eller minirenseanlegg. Skal man sikre drikkevannskilder, vil noen velge tett tank på svartvannet – utslipp fra WC og egen renseløsning på avløp fra dusj, vas, bad osv.

Kingspan’s målsetting er å gjøre det enkelt for kunden. Vi tar kontakten med kommunen og presenterer for deg de løsningene som passer deg i forhold til kommunens krav. Derfra gir vi deg tilgang til våre entreprenører som hjelper deg fra A til Å. Å skaffe seg renseløsning skal være enkelt – overlat det til oss. Vi kan avløpsløsninger

I tillegg har vi et stort utvalg av ulike løsninger, så du er trygg på at vi har løsninger som passer ditt behov og tilfredsstiller kommunens krav.

Alle våre anlegg er tilpasset tøffe Skandinaviske forhold samt at våre entreprenører tilpasser løsningen til forholdene på stedet. Dette er viktig, for du vil at anlegget skal fungere når du kommer på hytta. Velg kvalitet, Velg Kingspan. Vi lover god service, gode og godkjente løsninger til meget gode priser.

Ta kontakt for en uforbindtlig prat og tilbud.

Kingspan Miljø
Skiveien 42,