HyperX i samarbeide med sommerens blockbuster X-Men: Days of Future Past

For å feire lanseringen av splitter nye HyperX-produkter, har HyperX heltinnene slått seg sammen med X-Men - Days of Future Past

• Det vil bli mulighet til å vinne en rekke unike filmposter og premier, inkludert en ekslusiv tur til New York som ikke kan kjøpes for penger,for å oppleve "Power of X '

Maj, 2014 - HyperX ®, en divisjon av Kingston Technology Company, Inc., den uavhengig verdensleder på minneprodukter, kunngjorde i dag et nytt partnerskap med 20th Century Fox, og den syvende filmen i X-Men-serien: X-menn Days of Future Past. Kingston og 20th Century Fox har en historie med å gjennomføre felles prosjekter sammen, for å fremme sine nyeste filmer og bringe mer glede til sine fans via Kingstons produkter. Denne gangen har, HyperX, Gaming divisjonen av Kingston, hoppet på med utgivelsen av X-Men: Days of Future Past i EMEA regionen.

HyperX heltinnene har besluttet å samarbeide med X-Men i deres kamp for menneskehetens fremtid. For å feire dette spennende samarbeidet, har HyperX lansert en eksklusiv Facebook konkurranse, noe som gir alle X-Men og HyperX fans sjansen til å vinne et utrolig utvalg av film memorabilia, inkludert den unike Magneto hjelmen, samt høy-ytelse minne, SSD, USB minnepinner og også det splitter nye HyperX headset, for å sikre fans har det som trengs for å sikre seire i sine virtuelle kamper. Men det er ikke alt! Vi tilbyr også en heldig vinner muligheten til å vinne "en gang i livet" reise til New York, for å oppleve "Power of X '. For å delta i Facebook konkurransen bruk linken nedenfor - http://bit.ly/1hHNQqw

I tillegg til konkurransene, under X-men-kampanjen, skal HyperX skal kjøre en rekke kampanjer med utvalgte partnere over hele EMEA regionen. Kampanjer er planlagt å sammenfalle med lanseringsdato for filmen, med fokus på HyperX 3K SSD 240GB og 480GB, HyperX Beast høyhastighetsminne, Datatraveler HyperX 3.0 USB 64GB til 256GB & Datatraveler Predator 512GB & 1TB. " Hos oss i HyperX, vi er ikke bare opptatt av høy-ytelse IT utstyr og spill, er vi også tegneserier og film freaks", sier JanTerje Kleiven, Forretningsutvikler for Kingston i Norge. "Når 20th Century Fox kom med den muligheten til å fremme X-Men: Days of Future Past - så var det en "no-brainer". Vi var på med en gang! Med HyperX på laget - visste vi at begge fans av vår merkevare og X-Men ville nytte ".

HyperX er høy-ytelse/gaming divisjonen i Kingston Technology og omfatter høyhastighets DDR3-minne, SSD, USB Minnepinner, og hodetelefoner. Rettet mot gamere, overklokkere og entusiaster, er HyperX kjent over hele verden for kvalitet, ytelse og innovasjon. HyperX er forpliktet til eSports som det sponser over 20 lag globalt og er hovedsponsor for Intel Extreme Masters. HyperX kan bli funnet på mange show, inkludert The Gathering, Dreamhack Brasil Game Show, Kina Joy, gamescom og PAX. For mer informasjon besøk HyperX hjemmesiden.

HyperX finner du på:

+:

HyperX ® er en divisjon av Kingston Technology Company, Inc., verdens største uavhengige minneprodusent. Etablert i 2002, er HyperX hovedkontor i Fountain Valley, California, USA. For mer informasjon, ring +44 (0) 1932 738888 eller besøk www.kingston.com / oss / minne / HyperX

JanTerje Kleiven Susanna
     +47 915 17 316 kingston@epr.nu