HyperX lanserer  hvit utgave av Cloud Headset for spillere

• Cloud Hvite hodesett for spillere som ønsker mange timer med komfort
  • 53mm klokker leverer overlegen lydopplevelse

August 13, 2014 − HyperX®, en divisjon i Kingston Technology Company, Inc.,  verdens ledende uavhengige minneprodusent, kunngjorde i dag lanseringen av HyperX® Cloud White Edition. Designet med hvit og svart farge slår den imot deg og har den samme prisbelønte komforten av sin forgjenger, HyperX Cloud Black Edition. Hodesettet har memory foam øreputer, et mykt skinn-polstret hodebånd og har  lukket kopp over ørene design for å alle spillere i alle spill komfortable for lange spilløkter. HyperX Cloud White Edition gir flott lyd med sine store 53mm klokker, slik at spillerne kan høre hvert ord av dialog, skudd og eksplosjon. Hodesettet er allsidig med sin avtakbar mikrofon for å gjøre lytting til musikk på smarttelefoner og nettbrett enkelt og morsomt med forbedret bass og krystallklare lave, midlere og diskant.

"HyperX Cloud Black Edition hodesettet har vunnet mange priser og har blitt svært godt mottatt siden vi lanserte den i april," sa Jan Terje Kleiven, forretningsutvikler, HyperX i Norge. "Vi er stolte av å legge til White Edition nå for å gi spillere og HyperX fans et annet ragevalgg med den samme gode komfort og lyd som originalen."

HyperX Cloud Hvit og Sort utgave er kompatibel med PC og PS4 ™ samt smarttelefoner og tabletter. Det er det offisielle headsettet for Intel Extreme Masters, Alliance Gaming, CNB e-Sports Club, SK-Gaming og Team Væske. HyperX Cloud er støttet av en to-års garanti og legendariske HyperX pålitelighet. For mer informasjon, vennligst besøk http://www.kingston.com/en/hyperx/cloud

HyperX is the high-performance product division of Kingston Technology encompassing high-speed DDR3 memory, SSDs, USB Flash drives, and headsets. Targeted at gamers, overclockers and enthusiasts, HyperX is known throughout the world for quality, performance and innovation. HyperX is committed to eSports as it sponsors over 20 teams globally and is the main sponsor of Intel Extreme Masters. HyperX can be found at many shows including Brasil Game Show, China Joy, DreamHack and PAX.

For more information visit the HyperX home page.

HyperX Cloud White Edition Features and Specifications:

Headset:

• Transducer Type: dynamic Ø 53mm
  • Frequency Response: 15Hz–25,000 Hz
  • Nominal SPL: 98±3dB
  • Operating principle: closed
  • Nominal impedance: 60 Ω per system
  • T.H.D.: < 2%
  • Power handling capacity: 150mW
  • Sound coupling to the ear: circumaural
  • Ambient noise attenuation: approx. 20 dBa
  • Headband pressure: 5N
  • Weight with microphone and cable: 350g
  • Cable length and type: 1m + 2m extension + 10cm iPhone
  • Connection: mini stereo jack plug (3.5 mm)

Microphone:

• Transducer type: condenser (back electret)
  • Operating principle: pressure gradient
  • Polar pattern: cardioid
  • Power supply: AB powering
  • Supply voltage: 2V
  • Current consumption: max 0.5 mA
  • Nominal impedance: ≤2.2 kΩ
  • Open circuit voltage: at f = 1kHz: 20 mV / Pa
  • Frequency response: 100–12,000 Hz
  • THD: 2% at f = 1kHz
  • Max. SPL: 105dB SPL (THD≤1.0% at 1KHz)
  • Microphone output: -39±3dB
  • Length mic boom 150mm: (include gooseneck)
  • Capsule diameter: Ø6*5 mm
  • Connection: mini stereo jack plug (3.5mm)

HyperX can be found on:

Twitter:    http://twitter.com/hyperx
LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/164609?trk=tyah
Google+: https://plus.google.com/u/0/+kingston/posts

About HyperX

HyperX® is a division of Kingston Technology Company, Inc., the world’s largest independent memory manufacturer. Established in 2002, HyperX is headquartered in Fountain Valley, California, USA. For more information, please call +44 (0)1932 738888 or visit www.kingston.com/us/memory/hyperx.

#  #  #

Er du på Gamescom? - Kontakt oss for et personlig møte med Kingston / HyperX