HyperX legger til rask minnepinne til Savage familen

• HyperX Savage USB Minnepinne overfører data emget raske hastigheter
  • USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) Funksjoner
  • Stilig design, Komatibel med flere plattformer

April, 2015 – HyperX®, en divisjon av Kingston Technology Company, Inc., den uavhengige verdensleder på minneprodukter, kunngjorde i dag lanseringen av HyperX Savage USB minnepinne. Denne minnepinnen tiltrer i HyperX Savage sitt spekter av produkter, inkludert DRAM og SSD, og erstatter den vellykkede DataTraveler® HyperX 3.0.    HyperX Savage minnepinne fungerer på eksepsjonelt raske overføringshastigheter; opp til 350MB / s les og 250MB / s skriv, og er tilgjengelig i 64GB, 128GB og 256GB kapasitet. Den raske USB 3.1 Gen. 1 (USB 3.0) minnepinnen gjør det utmerket for brukere som ønsker å bruke mindre tid på å vente for filer som skal overføres.

HyperX Savage minnepinne lar hvem som helst lagre store digitale filer som filmer, musikk og bilder med høy oppløsning raskt. Den har et dristig design med sitt elegante svart kabinett og metallisk rød HyperX emblem. Minnepinnen både utfyller og er kompatibel med de nyeste stasjonære, bærbare og gaming consoles1 som PS4 ™ og Xbox One ™.

"Vi er glade for å tilby denne minnepinnen for gamere og entusiaster som vet å dra nytte av den nye USB 3.1 Gen. 1 standarden, også ofte referert til som USB 3.0," sier Jan Terje Kleiven, Business Development Manager, Norge. "Dette er vår raskeste minnepinne og kombinasjonen av høy ytelse, flott utseende og aggressivt design gjør den til en perfekt løsning for PC og konsoller."HyperX Savage minnepinne er støttet av en fem års garanti, gratis live teknisk support og legendariske HyperX pålitelighet. For mer informasjon besøk www.hyperxgaming.com. HyperX er høy-ytelse produktavdelingen i Kingston Technology og omfatter høyhastighets DDR4 og DDR3 minne, SSD, USB Minnepinner, og spilltilbehør. Rettet mot gamere, overklokkere og entusiaster, er HyperX kjent over hele verden for kvalitet, ytelse og

innovasjon. HyperX er forpliktet til eSports som det sponsorer over 20 lag globalt og er hovedsponsor for Intel Extreme Masters. HyperX kan bli funnet på mange viser blant annet Brasil Game Show, Kina Joy, Dreamhack, gamescom og PAX. For mer informasjon besøk HyperX hjemmesiden.

HyperX Savage USB Funksjoner og spesifikasjoner:

• Lynrask overføringshastighet: HyperX Savage leverer lynrask overføringshastighet på 350MB/s les og 250MB/s skriv (64GB modellen leverer 350MB/s lese og 180MB/s skrive) for å spare tid og la deg raskt få tilgang til filer uten ytelse lag. Kapasitet på opptil 256GB gir rikelig med plass til å lagre store filer, inkludert filmer, høyoppløste bilder, musikk, spill og mye mer.
  • USB 3.1 Gen. 1 funksjonalitet: HyperX Savage er kompatibel med USB 3.1 Gen. 1 spesifikasjoner for å la deg dra nytte av USB 3.0 porter i nyere bærbare og stasjonære PC.
  • Fet utforming: Denne kule minnepinnen har en aggressiv utseende som utfyller de nyeste PC og konsoller. Det elegante svarte kabinettet er betont med signaturen HyperX logo i metallisk rød.
  • Multi-platform kompatibilitet: Bruk denne allsidige minnepinnen på flere plattformer, inkludert stasjonære, bærbare og gaming consoles1 inkludert PS4 ™, PS3 ™, Xbox One ™ og Xbox 360®. Det slanke designet passer på trange konsoll USB-porter, og lar konsollbrukere raskt overføre sine profiler.
    Capacities2: 64GB, 128GB, 256GB
  • Speed3: USB3.1 Gen. 1 (USB 3.0)

-       64GB: 350MB/s read, 180MB/s write

-       128GB−256GB: 350MB/s read, 250MB/s write

• Dimension: 76.3mm x 23.48mm x 12.17mm
  • Operating Temperature: 32°F to 140°F (0°C to 60°C)
  • Storage Temperature: -4°F to 185°F (-20°C to 85°C)
  • Warrant/Support: Five-year warranty with free technical support
  • Backwards Compatible: USB 3.0 and USB 2.0

1 Check with console manufacturer for support of this feature

2 Some of the listed capacity on a Flash storage device us used for formatting and other functions and is thus, not available for data storage. As such, the actual available capacity for data storage is less than what is listed on the products. For more information, go to Kingston’s Flash Guide at kingston.com/flashguide.

3 Speed may vary due to host hardware, software and usage.

HyperX can be found on:

Google+:

About HyperX

HyperX® is a division of Kingston Technology Company, Inc., the world’s largest independent memory manufacturer. Established in 2002, HyperX is headquartered in Fountain Valley, California, USA. For more information, please call +44 (0)1932 738888 or visit www.kingston.com/us/memory/hyperx.

Would you like to evaluate/test this product you are welcome to contact us. Kingston@epr.nu

JanTerje Kleiven Susanna Axäll
Kingston Technology ePR
jtkleiven@kingston.eu Kingston@epr.nu
+47 915 107 316 +46 706-206032

Jan Terje Kleiven
Business Development Manager Norway

jtkleiven@kingston.eu

Sitater

Jan Terje Kleiven, Business Development Manager, Norge.
Jan Terje Kleiven, Business Development Manager, Norge.