HyperX minne støtter nye Intel ®-prosessorer , brikkesett

14 mai 2014 - HyperX ® , en divisjon av Kingston Technology Company, Inc . , den uavhengig verdensleder på minneprodukter , kunngjorde i dag at de tre produktlinjene : Fury, Genesis og Predator , tilbyr nå en serie med dual - channel kits som er kompatible med den nye Intel ® fjerde generasjon Core ™ i5 -og i7-prosessorer og Intels 9-serie brikkesett . HyperX har jobbet tett med ledende hovedkort produsenter for å garantere kompatibilitet og den høyeste ytelsen .

Kompatibel Intel HyperX minne er tilgjengelig i frekvenser fra 1333 til 2800MHz , og i forskjellige kombinasjoner fra 8GB til 32 GB i sett på to og fire . En komplett liste over tokanals kompatible kits er tilgjengelig her . HyperX minne er 100 prosent testet og støttet av en livstidsgaranti , gratis teknisk support og Kingston legendariske pålitelighet .

HyperX er høy-ytelse og gaming divisjon i Kingston Technology og omfatter høyhastighets DDR3 -minne , SSD , USB Minnepinner, og hodetelefoner . Rettet mot gamere, overklokkere og entusiaster, er HyperX kjent over hele verden for kvalitet, ytelse og innovasjon . HyperX er forpliktet til eSports som det sponser over 20 lag globalt og er hovedsponsor for Intel Extreme Masters . HyperX kan bli funnet på mange show, inkludert The Gathering , Brasil Game Show , Kina Joy , Dreamhack , gamescom og PAX .

For mer informasjon besøk HyperX hjemmesiden .

HyperX finner du på:

Google+:

HyperX ® er en divisjon av Kingston Technology Company, Inc., verdens største uavhengige minneprodusent. Etablert i 2002, er HyperX hovedkontor i Fountain Valley, California, USA. For mer informasjon, ring +44 (0) 1932 738888 eller besøk www.kingston.com / oss / minne / HyperX

JanTerje Kleiven Susanna
     +47 915 17 316 kingston@epr.nu
     jtkleiven@kingston.eu

Om oss

Kingston Technology Company, Inc. is the world’s largest independent manufacturer of memory products. Kingston designs, manufactures and distributes memory products for desktops, laptops, servers, printers, and Flash memory products for PDAs, mobile phones, digital cameras, and MP3 players. Through its global network of subsidiaries and affiliates, Kingston has manufacturing facilities in California, Taiwan, China and sales representatives in the United States, Europe, Russia, Turkey, Ukraine, Australia, India, Taiwan, China, and Latin America.