Kingston Digital lanserer en ny generasjon DataTraveler Mini 3.0-minnepinne

(2013-11-08) -- Kingston Digital Europe Co LLP, et selskap tilknyttet Kingston Technology Company Inc., den uavhengige verdenslederen innen minneprodukter, annonserte i dag DataTraveler®Mini 3.0 USB-minnepinne. DataTraveler Mini 3.0 er det nyeste medlemmet av Kingstons USB 3.0-familie med et smekkert og stilig design og har raske overføringshastigheter for lagring av musikk, bilder, videoer og dokumenter.

DataTraveler Mini 3.0 er ideell for kunder som vil ha en liten og lekker minnepinne. Den kommer i en rekke farger slik at den matcher forskjellige livsstiler og det attraktive metalldekselet beskytter USB-en mot skade mens den bæres i en nøkkelhank, lommebok eller dokumentmappe. DataTraveler Mini 3.0 benytter seg av ytelsesforbedringene som tilbys av USB 3.0-teknologien og den er også kompatibel med eksisterende USB 2.0-porter.

Kombinasjonen av form, funksjon og stil gjør DataTraveler Mini 3.0 til den ideelle partneren for enheter der USB-portene er nære. Den hetteløse minnepinnen er tilgjengelig i 16 GB-, 32 GB- og 64 GB-kapasiteter.

"Vår siste USB-minnepinne gjør at kunder kan lagre og ta med seg HD-video,. musikk, bilder og andre dokumenter med stor filstørrelse. Den raske overføringshastigheten hjelper deg med å spare tid når du flytter data rundt og det fargerike designet gjør at minnepinnen skiller seg ut og den passer flott under juletreet," sa JanTerje Kleiven BDM Kingston Norge.

DataTraveler Mini 3.0 har en femårig garanti, gratis live teknisk støtte og den legendariske Kingston-påliteligheten. For mer informasjon kan du gå til www.kingston.com/en.

Funksjoner:

• Allsidig — ministørrelsen gjør den perfekt for bruk i USB-porter med begrenset størrelse
  • Praktisk — liten, hettefri og i lommestørrelse, slik at den er lett å transportere.
  • Stilig — holdbart metalldeksel med innebygd nøkkelsløyfe.

Spesifikasjoner:

Kapasiteter*16 GB, 32 GB, 64 GB
Hastigheter**:16 GB — 70 MB/s lese, 10 MB/s skrive

32 GB, 64 GB — 70 MB/s lese, 15 MB/s skrive
Dimensjoner: 42,33 mm x 12,66 mm x 5,98 mm
Driftstemperatur: 0 °C til 60 °C
Lagringstemperatur: -20 °C til 85 °C
Garanti/støtte: 5-års garanti med gratis teknisk støtte

* Noe av den oppgitte kapasiteten på en minnepinneenhet brukes til å formatere og andre funksjoner, og er dermed ikke tilgjengelige for datalagring.
Dermed er den faktiske tilgjengelige datalagringskapasiteten mindre enn den som er oppgitt
på produktene. For mer informasjon, gå til Kingston's Flash Memory Guide på kingston.com/flashguide.
** Hastigheten kan variere etter vertsmaskinvare, -programvare og bruk. Krever en vertsenhet med en USB 3.0 port

Kompatibilitetstabell
Operativsystem USB   3.03 USB   2.0
Windows® 8.1 Ja Ja
Windows® 8 Ja Ja
Windows® 8 RT Ja Ja
Windows 7 (SP1) Ja Ja
Windows Vista® (SP1, SP2) Ja Ja
Windows® XP (SP3) Ja Ja
Mac OS X   v.10.6.x+ Ja Ja
Linux   v.2.6.x+ Ja Ja
Kingston   DataTraveler Mini 3.0 USB-minnepinne
Delenummer Kapasitet og funksjoner
DTM30/16GB 16 GB Kingston   DataTraveler Mini 3.0 USB-minnepinne (Rød)
DTM30/32GB 32GB Kingston   DataTraveler Mini 3.0 USB-minnepinne (Cyan)
DTM30/64GB 64GB Kingston   DataTraveler Mini 3.0 USB-minnepinne (Grå)

Jan Terje Kleiven
Business Development Manager Norge

jtkleiven@kingston.eu

Du finner Kingston på:

Facebook: http://www.facebook.com/kingstontechnologyeurope

Om Kingston Digital, Inc.

Kingston Digital, Inc. (“KDI”) er Flash-minne-samarbeidspartneren til Kingston Technology Company, Inc., verdens største, uavhengige produsent av minneprodukter. Etablert i 2008, KDI is headquartered in Fountain Valley, California, USA. For mer informasjon, vennligst ring 44 (0)1932 738888 eller besøk www.kingston.com

Kingston og Kingston-logoen er registrerte varemerker for Kingston Technology Corporation. Med enerett. Alle andre merker kan være eiendommen til sine respektive titteleiere.

Sitater

Jan Terje Kleiven BDM Norge