KliKKi fortsetter å vokse

Report this content

KliKKi, Nordens ledende selskap innen markedsføring på internett, fortsetter å vokse innen Edita Group med både nye kunder og medarbeidere. Selskapets omsetning har økt med 40 prosent det første halvåret av 2012, og antallet medarbeidere har økt med 20 personer

«Vi har vunnet noen av de største oppdragene innen vår bransje det siste kvartalet – og vi opplever en fortsatt sterk etterspørsel», sier KliKKis  administrerende direktør, Mattias Falkendal. «For å styrke vår ledende posisjon innenfor online markedsføring i Norden, implementerer vi nå en agressiv rekrutteringsstrategi for å tiltrekke oss de dyktigste personene på området».

KliKKi-gruppen ble kjøpt opp av det nordiske kommunikasjonskonsernet Edita i juni 2012. «Våre første måneder i Edita-konsernet har overgått våre forventninger», fortsetter Mattias Falkendal. «Et viktig steg i utviklingsprosessen er flyttingen av Stockholmskontoret til nye lokaler på Kungsholmen. Det nye kontoret ligger i samme kvartal som flere selskaper i konsernet, og et tettere samarbeid med  Citat og JG Communication vil bidra til å skape ytterligere bredde i kundetilbudet».

Mattias Falkendal, CEO, Klikkicom Oy, mattias.falkendal@klikki.com, tel.  46 70 653 06 98, www.klikki.com

KliKKi er et raskt voksende, nordisk selskap som er spesialisert på markedsføring på internett. Selskapet har kontorer i Stockholm, Helsinki, København og Oslo. KliKKi er spesialister på løsninger som maksimerer den totale effekten av våre kunders investeringer i digitale medier. KliKKi tilbyr tjenester innen fire hovedområder: KliKKi Search – søkemotorannonsering (SEM) og søkemotoroptimalisering (SEO), KliKKi Display – avanserte løsninger innen online annonsering, KliKKi Social – merkevare- og salgsdrevne tjenester innen sosiale medier, og KliKKi Analytics – webanalyse. KliKKi er en del av EDITA Group.

Tags: