Invitasjon til pressen - generalforsamling 2006

Invitasjon til pressen - generalforsamling 2006 FOR DAGENE SOM KOMMER KLP Forsikring er et av Norges største forsikringskonsern. Selskapet leverer forsikrings- og finanstjenester til kommuner, helseforetak og bedrifter i offentlig sektor. De fleste helseforetak, kommuner og fylkeskommuner i Norge har sine ansatte forsikret hos oss. Konsernet har en forvaltningskapital på omlag 140 milliarder kroner, og omfatter Kommunal Landspensjonskasse, KLP Skadeforsikring, KLP Forsikringsservice, KLP Fondsforvaltning, KLP Kapitalforvaltning og KLP Eiendom. ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=214299&fn=wkr0010.pdf