Kraft Foods i samarbeid med Norges Fotballforbund

Kraft Foods i samarbeid med Norges Fotballforbund Kraft Foods har inngått en femårig samarbeidsavtale med Norges Fotballforbund om salg av kaffe, sjokolade og snacks på landskamper og seriekamper i førstedivisjon og nedover. - Vi ser på arenasalg som et spennende vekstområde og gleder oss til å samarbeide med Norges Fotballforbund. Den nye samarbeidsavtalen vil gjøre det lettere for klubbene å bestille varer og drive mer effektiv kioskdrift. Vi håper derfor at avtalen kan bidra til å gi klubbene bedre økonomi, sier salgsdirektør i Kraft Foods Norge, Tore Wahl. Avtalen innebærer at varemerkene Gevalia, Freia, Maarud, Coca-Cola, Malaco, Leiv Vidar og en iskrem leverandør vil være med å gjøre fotballopplevelsen mest mulig hyggelig i årene som kommer. Henvendelser kan rettes til Salgsdirektør i Kraft Foods Norge Tore Wahl. telefon 932 51 400 eventuelt 22 04 45 58 eller på mail til twahl@krafteurope.com. Bakgrunn Kraft Foods: Kraft Foods Norge AS er en bedrift i Kraft Foods-konsernet. I Norden har konsernet ca. 2.800 ansatte, en omsetning på ca. 6 milliarder kroner og er ledende innen kategoriene sjokolade, snacks, kaffe og matvarer. Kjente varemerker er blant annet Freia, Marabou, Daim, Japp, Twist, Kraft, Philadelphia, Gevalia, O'boy, Maarud og Estrella. Kraft Foods Norge AS har ca. 1.000 ansatte og en omsetning på ca. 2 milliarder kroner. Hovedkontor og sjokoladeproduksjon er i Oslo, snacksproduksjon i Sør-Odal. Les mer om Kraft Foods på http://www.kraftfoodsnordic.com/ ------------------------------------------------------------ Ytterligere informasjon kan hentes på følgende hjemmeside: http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/05/20031205BIT00250/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/12/05/20031205BIT00250/wkr0002.pdf