Viktig informasjon om Maarud saltet Micropop 3-pack

(Oslo 6.12.04) Kraft Foods har besluttet å trekke tilbake et parti Maarud saltet Micropop 3-pack. Årsaken er at vi har funnet frøkapsler med skarpe kanter.

Tilbaketrekkingen gjelder bare et mindre parti saltet Micropop 3-pack med: - best før dato: 2/10 – 5/10 2005 Dato er trykket på emballasjen Tilbaketrekkingen er basert på Kraft Foods egne kvalitetsrutiner og er en forholdsregel etter føre var-prinsippet. Vi ønsker ikke å ha produkter i markedet som ikke oppfyller våre strenge kvalitetskrav. Dersom noen har kjøpt produktet med denne datomerkingen oppfordrer vi til å sende produktet med emballasjen til oss og få erstattet produktet. Adressen er Kraft Foods Norge AS, 2114 Disenå. Merk: Forbrukerservice. Forbrukerkontakt: tlf. 95255444 kontortiden: 62968200 Pressekontakt: Börs Brita Westelius, informasjonssjef Kraft Foods Nordic Mobil: +46 70 349 1225 I kontortiden: +46 8 627 1225 Bwestelius@Krafteurope.com