PRESSEMELDING: Ny sjef i konsulentselskapet Kreab

Report this content

PRESSEMELDING: Ny sjef i konsulentselskapet Kreab (Oslo, 20.oktober 2004) Pehr-Olav Skogseth (42) er ansatt som ny Managing Partner i Kreab Oslo AS. Han får nå ansvaret for å ytterligere styrke Kreabs posisjon som norske topplederes kommunikasjonsrådgiver. Skogseth har 15 års erfaring som rådgiver, og har tidligere bl.a. vært daglig leder og partner i W&P (nå JKL Oslo). Han kommer sist fra egen rådgivningsvirksomhet, hvor han også samarbeidet med Kreab om ledelseskommunikasjon. Kreab er markedsleder i Norden innen kommunikasjonsrådgivning, og har gjennom flere år blitt kåret av svenske industriledere til det beste konsulentselskapet, sist i Veckans Affärer 2004. - Vår ambisjon er ikke mindre for det norske markedet, sier Charlotte Erkhammer, konsernsjef i Kreab Group. Selskapet går nå inn i sluttfasen av en omstrukturering, hvor fokus strammes inn omkring norske topplederes utfordringer innen kommunikasjon. Ifølge Pehr-Olav Skogseth skal Kreab Oslo være et rendyrket og diskret rådgivningsselskap med en klar seniorprofil, uten alle mulige tilleggstjenester de fleste byråene i Norge tradisjonelt har fylt på med. - Med vår kunnskaps- og kundeprofil, 15 eksperter ved Brüsselkontoret og Carl Bildt som styreformann, er det mer nærliggende for oss å fungere som rådgivere innen EU-og strategispørsmål enn innen produkt-PR. Kreab Group har, foruten Oslo, kontorer i Beijing, Brüssel, Helsinki, København, London, New York og Stockholm. Kontaktperson: Managing Partner i Kreab Oslo AS, Pehr-Olav Skogseth, telefon 91754078 ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no