Lambi blir forlag: Ruller ut unike historier

Report this content

Tilhengere av Lambis Facebook-side har sendt inn korte hverdagshistorier fra livene sine. Nå trykkes disse historiene på Lambis toalett- og husholdningspapir som kommer i butikkene i august.

I starten av 2012 samlet Lambi små, men langt fra uviktige livshistorier. Alt i alt har cirka 50 korte historier blitt printet på Lambi toalett- og husholdningspapir. Opplaget er på over 3 millioner, noe som gjør Lambi til et av de største forlagene i Norden.

- Vi er overveldet over responsen på Facebook-siden vår. Bidragene som har kommet inn viser at det er mange som har mye på hjertet og at det er mange som er flinke å skrive, sier Hans Johansson i Metsä Tissue.

Historiene vil snart rulle videre. Små, sjarmerende kjærlighetshistorier samles nå inn via Lambis Facebook-side http://www.facebook.com/lambinorge. Disse vil bli publisert tidlig neste år.

For prøver/samples, ta kontakt med:

Erik Neergaard
LDR Marketing, Account Director
erik.neergaard@ldrmarketing.no , +47 4810 9920

For mer informasjon om Lambi, ta kontakt med:

Hans Johansson,
Metsä Tissue, VP Strategic Projects
hans.johansson@metsatissue.com , +46 50 127 5101

Lambi, www.lambi.com and www.facebook.com/lambinorge

Om Lambi
Myke, hvite og hygieniske Lambi produkter er produsert med 100% ren cellulose. Takket være dette er Lambi produktene tilpasset selv den mest sensitive huden. Rå-materialet av fiber kommer fra skoger som blir bevart på en bevisst måte. Lambi produktene har blitt tildelt det nordiske økomerket. Lambi produktene ble først introdusert på markedet under navnet Vita Lamm i Sverige. Per i dag er Lambis produkter tilgjengelige i 15 land. Produktene blir solgt for over 100 millioner euro per år.

Metsä Tissue er en av de ledende papirleverandørene for husholdninger og storforbrukere. Bedriften er også verdens ledende produsent av bakepapir. Metsä Tissues varemerker er Lambi, Serla, Mola, Tento, Katrin, Fasana og SAGA.