• LeasePlan/

LeasePlan Norge girer opp for vekst og støtter tidenes største private satsing på langrenn!

Report this content

LeasePlan er Norges største og mest anerkjente selskap innen biløkonomi, biladministrasjon og operasjonell billeasing. Thomas Alsgaard har store ambisjoner om å bygge det beste private langrennslaget i verden.

Sammen med Team Alsgaard sin profesjonalitet og seriøsitet passer dette perfekt med vår filosofi og våre ambisjoner om vekst forankret i en offensiv 5 års-strategi.

Hvorfor ønsker LeasePlan å satse på Team Alsgaard ?

Alsgaard har store ambisjoner om å bygge opp det beste private langrennslaget i verden. LeasePlan ønsker å være størst innenfor sitt område.

Med en felles ambisjon og knallhardt arbeid, tror vi at begge parter kan nå sine mål.

Det er mye i vår kultur og de ansatte sin kompetanse som kan tilføres teamet. Teamet og toppidrettsutøverne innehar en rekke kvaliteter og vinnervilje som vi kan lære av. «Det kan bli rene dobbeldansen dette…», sier markedsdirektør Marius Paus.

Målet vårt er at dette engasjementet skal bidra til å skape en frisk og sporty merverdi til merkevaren LeasePlan.

Ved å tilknytte oss sterke profiler får vi muligheter til å gå bredt ut, bli mer synlig og samtidig være en aktiv bidragsyter innen breddeidrett.

«Vi er stolte over å kunne være med å støtte satsingen til en av Norges største skiprofiler gjennom tidene», avslutter Paus.

Teamet LeasePLan Go består av 12 løpere med Thomas Alsgaard i spissen.

Langløp

Thomas Alsgaard                                    Eidsvold Værk

Jørgen Brink                                                Hudiksvalls IF

Anders Sødergren                                    Hudiksvalls IF

Christoffer Callesen                                    Heggedal IL

Kjetil Hagtvedt Dammen                        Rustad IL

Audun Laugaland                                    Hjelmeland IL

Allround

Ånund Lid Byggland                        Høydalsmo IL

Per Kristian Nygård                                    Vestre Spone IL

Espen Udjus Frorud                        Skiptvet IL

Simen Andreas Sveen                        Ring IL

Torgeir Skare Thygesen                        IL Korlevoll Odda

Andrew Musgrave                                    Røa IL

Emil Søbak Gundersen er ansatt som manager og daglig leder for Team LeasePlan Go.

www.leaseplan.no

Flickr: http://www.flickr.com/photos/bilokonomen/

LinkedIn: http://www.linkedin.com/company/leaseplan-norge-as

For ytterligere informasjon:

Markedsdirektør i LeasePlan Norge, Marius Paus, mobil +47 92 03 62 36, e-post marius.paus@leaseplan.no

Administrerende direktør i LeasePlan Norge, Anders Ree-Pedersen, mobil +47 92840051, e-post: anders.ree.pedersen@leaseplan.no

Spørsmål vedrørende sport, kontakt Emil Søbak Gundersen, mobil 91558284

LeasePlan gjør bilhold enkelt og kostnadseffektivt. Selskapet er Norges største og mest anerkjente innen biløkonomi, biladministrasjon og operasjonell billeasing og har en leasingportefølje på mer enn 6 milliarder kroner. LeasePlan er også størst på verdensbasis. I Norge administrerer selskapet om lag 37.000 biler for store og små bedrifter og for offentlig sektor. På verdensbasis over 1,3 millioner biler. LeasePlan har erfarne analytikere og Norges mest omfattende datagrunnlag for biløkonomiske og driftsmessige analyser. Selskapet er spesialister i alle ledd av et bilhold: Innkjøp, drift, forsikring, analyse, salg og kundeservice. LeasePlan er Norges største bilkjøper og en av de største selgerne av bruktbiler. Se også www.leaseplan.no

Tags: