Lindex lanserer ‘We Make Fashion Feel Good’ med et manifest

Med ‘We Make Fashion Feel Good’ tar Lindex neste steg i varemerkets fremgangsrike utvikling. På en tydelig og innholdsrik måte formidler motekjeden hva varemerket Lindex står for og hva de tilbyr sine kunder.

Det nye kommunikasjonskonseptet lanseres sammen med et manifest der Lindex’ standpunkt og ulike aspekter av varemerket står i sentrum.

- I Lindex er vi stolte av mye – kvaliteten, passformen og kundeservicen som gjør det enkelt og smidig å handle hos oss. Vårt samfunnsengasjement med et fokus på kvinner, og bærekraftsarbeidet generelt, er opplagte og viktige områder hvor det gjenstår mye arbeid og der vi hele tiden jobber målrettet for å bli bedre i alt vi gjør, sier Ingvar Larsson, konsernsjef i Lindex.

Med ’We Make Fashion Feel Good’ kommuniserer motekjeden inspirerende og prisgunstig mote til sine kunder på en ny måte. Konseptet lanseres i dag på alle markeder, med manifestet i butikkvinduer og på nett. Fremover vil ‘We Make Fashion Feel Good’ være Lindex’ signatur som vil prege markedsføringskommunikasjonen i alle kanaler.

Les hele manifestet her

For mer informasjon, kontakt:
Nina Haugen
Manager, Marketing & Merchandiser Norge
Telefon:  22 47 84 17
E-mail: nina.haugen@lindex.com

Lindex’ forretningsidè er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av ulike motekonsepter innen dame-, barne- og undertøy. Med over 490 butikker i 18 land er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finske børsnoterte konsernet, Stockmann. Mer informasjon finnes på www.lindex.com

Lindex is one of Europe's leading fashion brands, with approximately 480 stores in 18 markets. Lindex offers inspiring and affordable fashion for the fashion interested and conscious woman. The assortment includes several fashion concepts within women's wear, kids’ wear, lingerie and cosmetics. Today more than 50% of Lindex garments are made from more sustainable materials and the goal is to reach 80 % by year 2020. Lindex is part of the Finnish-listed Stockmann group. More information is available at www.lindex.com