Penélope Cruz viser sommergarderoben for Lindex

I den tredje og siste kampanjen for Lindex viser Penélope Cruz en kolleksjon for feriegarderoben - som passer perfekt til alt fra strandliv til svale sommerkvelder. Inspirasjonen til kolleksjonen kommer fra den klassiske amerikanske Hampton-stilen, kombinert med en leken twist fra den mer glamorøse Saint Tropez-stilen.

Fargeskalaen inneholder klassikerne hvitt og marineblått, sammen med rødt, grønt, oransje og også innslag av neonfargene. Striper og paisley dominerer mønsterbildet og nøkkelplaggene er strandtunikaen, stripete topper, shorts og maksikjolen.

- Dette er feriekolleksjonen som gjelder! Vi fortsetter den populære modern preppy-stilen med en leken twist for vår Holly & Whyte-kolleksjon denne sommeren. Og jeg er overbevist om at den kommer til å bli like populær blant våre kunder som de tidligere kolleksjonene fra Holly & Whyte, sier Nina Starck, designsjef i Lindex.

Plaggene vil finnes i samtlige Lindex-butikker og på http://www.lindex.com/no fra 20. mai.

Se filmen "behind the scenes" med Penélope Cruz!

For flere og høyoppløste bilder, besøk Lindex Newsroom
Nyhet! Abonner på nyheter fra Lindex og følg Lindex i sosiale medier

For mer informasjon, kontakt:

Hanne Wergeland
Press Contact, Lindex Norge
Tel: 47 41407612
E-mail: hanne.wergeland@lindex.com

Lindex’ forretningsidè er å tilby inspirerende og prisgunstig mote. Sortimentet består av ulike motekonsepter innen dame-, barne- og undertøy. Med over 470 butikker i 16 land er Lindex i dag en av Nord-Europas ledende motekjeder. Lindex er en del av det finske børsnoterte konsernet, Stockmann. Mer informasjon finnes på www.lindex.com

Lindex is one of Europe's leading fashion brands, with approximately 480 stores in 18 markets. Lindex offers inspiring and affordable fashion for the fashion interested and conscious woman. The assortment includes several fashion concepts within women's wear, kids’ wear, lingerie and cosmetics. Today more than 50% of Lindex garments are made from more sustainable materials and the goal is to reach 80 % by year 2020. Lindex is part of the Finnish-listed Stockmann group. More information is available at www.lindex.com