Ekstrem SMS trafikk på Black Friday

Report this content

Link Mobility som er en av nordens største aktører innen mobile dialogtjenester og drifter lojalitetsprogram for flere store nordiske retailere og nettbutikker, ser at i dag tar trafikken helt av. Link Mobility har siden kl 08.00 ligget med en konstant trafikk på hele 300 meldinger i sekundet, og trafikken ser bare ut til å vokse i formiddagstimene.

Basert på trafikken vi har hatt så langt, ser det ut til at ca. 8.000.000 meldinger vil gå igjennom våre systemer i forbindelse med Black Friday sier Salgsdirektør i Link Mobility, Bent Erik Johansen.

Aldri før har vi sendt ut flere meldinger i forbindelse med en slik kampanje og vi ser at gode tilbud  på nett er viktig å kommunisere ut for våre kunder. Det er tydelig at nettbransjen har tatt i bruk kundelojalitetsprogrammer for alvor.

Det er da spesielt tilbud, kuponger og informasjonsmeldinger til sluttbruker som går ut av våre systemer via SMS i dag avslutter Johansen.

For ytterligere informasjon

Siw Ødegaard