LINK Mobility - Volvat lanserer digitalt medlemskort i JOYN

Report this content

I samarbeid med LINK Mobility har Volvat nå lansert sitt medlemskort digitalt i JOYN. Ved å lansere sitt kundekort digitalt håper Volvat å åpne og forbedre og forenkle kommunikasjonen med sine medlemmer.

Med JOYN får alle Volvats medlemmer full oversikt over medlemsfordeler, sentre, tjenester og kan bestille time direkte i appen.

Volvat er et av landets ledende private helseforetak og har medisinske sentre i Oslo, Fredrikstad, Moss, Hamar, Bergen, Trondheim og Tromsø. Volvat eies av CAPIO-konsernet som drifter store sykehus og medisinske sentre i Sverige, Tyskland og Frankrike.

"Vi ser på dette som et viktig skritt videre i videreutviklingen av den smidige, digitale kundereisen vi nå nærmer oss. Volvat ønsker med lanseringen av JOYN å gjøre medlemsfordeler og behandlingstilbud enda mer tilgjengelig for publikum"
-Mads Bjerke, Kommunikasjonssjef i Volvat.

LINK Mobility er markedsledende innenfor mobilkommunikasjon og mobiltjenester i Europa, og utvikler spesialiserte løsninger for digitalisering og forenkling av prosesser og kundereiser. En av disse løsningene er appen JOYN, en plattform for digitalisering av medlemskort, verving av nye medlemmer og drifting av god kundekommunikasjon.

"Vi er veldig fornøyde med at Volvat har valgt LINK Mobility sin løsning JOYN som en del av kommunikasjonen med sine medlemmer. Vi er helt sikre på at Volvat vil oppleve JOYNs brukervennlighet og verdi som en stor fordel, samt bygge en sterkere kundelojalitet hos eksisterende og nye medlemmer gjennom JOYN." sier Jan Tore Kjær, Direktør Marked & Salg i LINK Mobility AS.

For ytterligere informasjon og spørsmål:

LINK Mobility AS
Jan Tore Kjær
Direktør Marked & Salg
Mob: +47 9595 3000
jan.tore.kjar@linkmobility.com

Volvat
Mads Bjerke
Kommunikasjonssjef
Mob: 95894188
mads.bjerke@volvat.no

Om LINK Mobility Group ASA

LINK Mobility Group ASA er Europas ledende leverandører innen mobil kommunikasjon, spesialisert innen mobilmeldinger, mobile løsninger og mobil data intelligens. Konsernet tilbyr et bredt spekter av skalerbare tjenester og løsninger på tvers av næringer og sektorer på grunn av den økende etterspørselen av digital konvergens mellom bedrifter og kunder, plattformer og brukere. Konsernet er med hovedkontor i Oslo / Norge notert på Oslo Børs (ISIN: NO0010219702). LINK Mobility fortsetter å oppleve sterk organisk vekst med en høy grad av tilbakevendende inntekter som kunder har en tendens til å flytte mer virksomhet aktiviteter på de mobile plattformene. I 2016 hadde LINK Mobility total omsetning på 1,294 milliarder kroner med kontorer i Norge, Sverige, Danmark, Finland, Latvia, Estland, Bulgaria, Tyskland, Spania, Polen, Frankrike, Sveits, Østerrike og Italia.

Tags: