Billige all-inclusive skiturer til Alpene

Report this content

Lion Alpin er en del av Scandinavian Ski Travel Group. Vi tilbyr flotte og varierte vinterdestinasjoner i Italia og Østerrike.

De vinterdestinasjoner som vi anbefaler har spennende atmosfærer. Du kan velge blant ulike boligalternativer som spenner fra komfortable hoteller til eksklusive spa-hotell og koselige leiligheter.

Vårt mål med Lion Alpin er å forbli en personlig reisebyrå. Når du først kommer i kontakt med oss, vil vi vurdere hvilken destinasjon ville være best passer for deg. Vi prøver alltid å gjøre vårt beste for å finne den perfekte Alpene isen for deg. Velg blant Wagrain, Schladming, Zell am See, Saalbach, Bad Gastein, St. Anton, Alba, Compitello, Canazei och Livigno.

Reservasjoner

Alle prisene er i norske kroner. Hvis du har bestilt en reise, så kan du enkelt gjøre endringer eller cancle din bestilling ved innlogging på med ditt reservasjonsnummer og passord som du kan finne på billetten. Du kan også kjøpe avbestillingsforsikring i tilfelle du eller noen blir syk før turen.

Hvis du har barn du vil motta rabatter for dem hvis de er under 12 år. Du kan finne "Lion Alpin anbefaler" på noen av hotellene som vi ønsker å påpeke er å gi deg noe ekstra. Det kan være en gjest vennlig personale, hyggelig atmosfære og god beliggenhet.

Bakgrunn

Vi startet Lion Alpin sted i 1980. Vi ble en av de ledende bedrifter. Mindre reiser til Alpene resulterte i noen andre virksomheter nedleggelse, men vi klarte å komme gjennom. Vi har senere fusjonert med Benns Ski Team å opprette Ski Travel Group, som er en av Skandinavias ledende Alpene reise arrangører. Vi kan nå tilby flere destinasjoner til bedre priser og samtidig opprettholde god personlig service vi er kjent for.

For mer informasjon, vennligst besøk www.lionalpin.no

Kontakte oss

Telefon: + 33 21 98 46 46