Asbjørn Slettemark blir ny film- og musikkredaktør i ALFA

Den profilerte NRK Lydverket-programlederen Asbjørn Slettemark vil fra 1.desember være tilknyttet mannebladet ALFA som film- og musikkredaktør.

Oslo 17.november 2010

- Film og musikk er viktige områder i ethvert magasin, og et felt vi har vært for dårlige på hittil. Med Asbjørn i redaktørstolen har vi alle forutsetninger for å bli ledende også innen populærkultur, sier sjefredaktør Magnus S. Rønningen.

- Vi tar mål av oss til å være Norges definitivt beste alternativ for menn, det setter høye krav til kunnskapsnivået hos den enkelte ansatt. Med Asbjørn topper vi et redaksjonelt ALFA-lag som stadig blir sterkere. Vi gleder oss til å kunne  gi leserne våre film- og musikkvarer av ypperste klasse.

Slettemark vil gjøre sine redaksjonelle debut i ALFAs tredje utgave som er på gata mandag 10.januar.

-  ALFA har blitt et feiende flott magasin på kort tid, så det blir moro å bidra med det jeg kan om musikk og film, og forhåpentligvis løfte bladet enda litt videre. Jeg har krysset veier med Magnus S. Rønningen i mange sammenhenger tidligere, og da han spurte om jeg ville jobbe for bladet hans var det umiddelbart interessant. Jeg fortsetter å jobbe som programleder for Lydverket på NRK og Pyro på P3, men skal i tillegg levere spennende saker om musikk og film til ALFA hver måned.

ALFA#2 kom på gaten sist mandag, 15.november. ALFA#3 kommer ut 10.januar 2011.
www.alfamag.no

Vedlagt er coveret på juleutgaven av ALFA som er i handelen nå. Og foto av Asbjørn Slettemark som kan brukes vederlagsfritt, men må krediteres Sebastian Ludvigsen/Tinagent

For ytterligere kommentarer:
Sjefredaktør Magnus S. Rønningen - 90 50 20 31 // magnus@magnummedia.no