MAM Feel Good glassflaske

MAMs team som består av medisinske eksperter, designere og ingeniører har utviklet en helt ny flaske til vårt sortiment - MAMs første glassflaske!

Vår nye glassflaske er laget av robust og temperaturbestandig glass og er selvfølgelig BPA-fri! Vi vil kunne gi alle foreldre tilbud om babyartikler av høy kvalitet, og med vår nye glassflaske finnes det et alternativ for foreldre som foretrekker å mate barna sine med en glassflaske.

Peter Röhrig, grunnlegger og adm.dir. for MAM, sier: “Vi vet godt at mange foreldre setter pris på flasker som er laget av et sikkert og naturlig materiale, og derfor har vi gjort en ekstra innsats og lagt til en tradisjonell glassflaske i vårt sortiment”.

Glassflasken finnes i to størrelser, 170 ml for nyfødte og 260 ml som er tilpasset barn fra to måneder og oppover. Glassflasken leveres med vår populære flaskesmokk, laget av MAM Silk Teat® - silkemyk silikon som med sin hudlignende overflate gir babyen en velkjent følelse ved mating. Det gjør at man enkelt kan skifte mellom amming og flaske.

MAM Feel Good kan kjøpes i apotek, barneutstyrsbutikker og mambaby.com.

Caroline Bonnevier, Product Manager MAM
E-post:
caroline.bonnevier@bambino-mam.se
Tlf.: +46 08-613 00 62

Bambino Mam tilbyr produkter av høy kvalitet til barn – smokker, flasker, flaskesmokker og mye annet innenfor amming, mating og stell.

Dere finner oss på bambino-mam.se/no

Mam finnes også på facebook.com/MAMNorge og Instagram.com/mambaby_nordic

Tags: