MAM Perfect Night – en perfekt kombinasjon

MAM har utviklet babyprodukter av høy kvalitet i over 35 år. Nå har vi en ny smokk i vårt sortiment – MAM Perfect Night, som er en smart kombinasjon av våre to innovasjoner, MAM Perfect og MAM Night.

Vi har utviklet MAM Perfect Night sammen med tannleger, tannreguleringsspesialister og barneleger. MAM Perfect er en ny generasjon smokker med en unik og superfleksibel sugedel som er 60 % tynnere og 4 ganger så myk* sammenlignet med andre smokker! Den ekstra tynne sugedelen er skånsom for kjeve og tenner, og de store luftehullene er snille mot huden. Sugedelen er i MAM Silk Teat® - en silikon med unik, silkemyk overflate. Nå finnes MAM Perfect også i Night-versjon. Smokkens knapp lyser i mørket slik at foreldrene og babyen lett kan finne den.

Naturligvis leveres MAM Perfect Night i vår praktiske oppbevarings- og steriliseringsboks. Med den kan smokken enkelt steriliseres i mikroen. MAM Perfect Night finnes i to størrelser, 0-6 måneder og 6 måneder+. Produktet kan kjøpes i apotek, barneutstyrsbutikker og på mambaby.com

* Austrian Research Institute (OFI), 2009–2012. Vienna Dental University Clinic, Austria, 2009–2013, studies director Prof. Dr. Hans-Peter Bantleon.

Caroline Bonnevier, Product Manager MAM
E-post:
caroline.bonnevier@bambino-mam.se
Tlf.: +46 08-613 00 62

Bambino Mam tilbyr produkter av høy kvalitet til barn – smokker, flasker, flaskesmokker og mye annet innenfor amming, mating og stell.
Dere finner oss på bambino-mam.se/no
Mam finnes også på
facebook.com/MAMNorge og Instagram.com/mambaby_nordic