MAM Trainer med ekstra myk drikketut

MAM har utviklet babyprodukter av høy kvalitet i over 35 år. Nå har vi en ny MAM Trainer flaske i vårt sortiment. Den er unik med sin ekstra myke drikketut som er laget i silikon for smidig overgang fra amming eller flaske til barnet drikker selv fra kopp.

MAMs flasker og kopper har forskjellige flaskesmokker og drikketuter som er designet for å passe til alle stadier i barnets utvikling. MAM har sammen med medisinske eksperter utviklet en ny drikketut i silikon som lar barnet selv kontrollere væskens strømning. Drikketuten har også et hygienisk design og er lett å rengjøre.

Å lære seg å drikke på egenhånd er et stort skritt for det lille barnet - den symmetriske formen på drikketuten hjelper barnet i overgangen fra å suge til å drikke. Drikketuten er laget av MAM Silk Teat®, som gir en velkjent følelse av mammas hud når barnet drikker.

MAM Trainer er enkel å håndtere, og den lekkasjesikre funksjonen krever ingen ekstra ventil - denne drikketuten er ”alt-i-ett”.

MAM Trainer er tilpasset til barn fra 6 måneder. Produktet kan kjøpes i dagligvarebutikker, barneutstyrsbutikker og på mambaby.com.

Caroline Bonnevier, Product Manager MAM
E-post:
caroline.bonnevier@bambino-mam.se
Tlf.: +46 08-613 00 62

Bambino Mam tilbyr produkter av høy kvalitet til barn – smokker, flasker, flaskesmokker og mye annet innenfor amming, mating og stell.
Dere finner oss på bambino-mam.se/no
Mam finnes også på
facebook.com/MAMNorge og Instagram.com/mambaby_nordic