Milk Powder Box – ny porsjonsboks for smidigere matestunder

På farten, på reise, på tur eller bare hjemme. Nå blir det lettere å forberede matestundene. MAM har utviklet en liten, praktisk pulverbeholder med plass til tre separate porsjoner. Beholderen egner seg til for eksempel melkeerstatnings-, velling- og grøtpulver.

Milk Powder Box er trekantet og rommer tre store porsjoner på opp til 40 gram. Triangelformen og åpningene i hvert hjørne gjør det enkelt å få ut alt pulver, og den passer til alle flaskeåpninger. Det smidige klikk-lokket gjør påfyllingen enkel. Beholderen er ekstra flat slik at den lett får plass i vesken når man skal avgårde. Milk Powder Box tåler maskinoppvask og kan steriliseres.

”Foreldre spør hele tiden etter produkter som forenkler familiehverdagen. Mange vil forbedre måltidene og tilbringer mye tid på farten. Da må man ha smarte løsninger som fungerer godt også utenfor hjemmet. Derfor er vi spesielt glade for å kunne presentere vår nye Milk Powder Box", sier Carina Gunnarsson, Consumer Relationship Manager hos Bambino Mam.

Milk Powder Box kan kjøpes i barneutstyrsforretninger og på mambaby.com.

Karin Backmark, markedsassistent

E-post: karin.backmark@bambino-mam.se

Tlf.: 08 613 00 45

Bambino Mam tilbyr produkter av høy kvalitet til barn – sugedeler, flasker, brystskjold og mye annet innenfor amming, mating og stell.

Dere finner oss på  bambino-mam.se

Bambino finnes også på  facebook.com/BambinoBaby
og instagram.com/bambino_se

Mam finnes også på  facebook.com/MAMBaby