METTLER TOLEDO lanserer ny serie med frakt- og postvekter

METTLER TOLEDO tilbyr nå en ny, rimelig familie av fraktvekter, BC-vektene. BC-vektene gir overlegen pålitelighet, fleksibel kommunikasjon og merverdi for butikker innen detaljhandel som driver forsendelse, postkontorskranker, postavdelinger i bedrifter, sorteringsstasjoner, fraktkontor og pakkestasjoner på lagre.

De nye BC-vektene gir den robuste og pålitelige driften som kunder har lært seg å forvente fra METTLER TOLEDO. Den tilbyr forbedrede egenskaper med den nyeste teknologien.

METTLER TOLEDO introduserte PS-vekten for 20 år siden, og den ble bransjestandard for frakt- og postapplikasjoner. De nye BC-vektene gir samme pålitelighet og brukervennlighet som den legendariske PS-vekten, og har i tillegg mange avanserte funksjoner som gir høy fleksibilitet til en lav pris.

Fordeler med BC-vektene inkluderer:

• enkel installering med oppstartsveiviser for enkel konfigurering av generiske vektmodeller uten utgiftene til en servicetekniker eller kalibrering

• intuitivt grensesnitt gjør det enkelt å bruke de mange alternativene som er tilgjengelig for bedre veiing

• Global rekkevidde med enkelt valg av flere språk og ulike globale godkjenninger

• fleksibel konfigurasjon for egendefinerte innstillinger.

• flere kommunikasjonsalternativer, inkludert serieport, USB, virtuell serie- og tastaturblokk som standard

De har også Ethernet- og Bluetooth-kapasitet som valgfritt tilbehør.

BC-vektene tilbyr i tillegg merverdianvendelse for bedre prosesskontroll og reduserte fraktkostnader.

Vektene finnes i andre modeller, som er skreddersydd for anvendelse i detaljhandel, pakkeselskaper som sender massepost og mer.

BC-vektene gir fantastisk verdi for frakt- og postanvendelser med den nyeste teknologien, et rikholdig utvalg av funksjoner, og den samme robuste og pålitelige ytelsen som PS-vekten.

Hvis du vil ha mer informasjon, kan du gå til: www.mt.com/ind-bc-scale .

For spørsmål , vennligst ta kontakt :

METTLER-TOLEDO er en ledende global produsent av presisjonsinstrumenter. Selskapet er  verdens største produsent og markedsfører av vektinstrumenter for bruk innen  laboratorie-, industri og næringsmiddel.  Innen industrivekter, terminaler og veieceller er Mettler-Toledo en verdensledende  leverandør. Vi er berømt for våre høykvalitets veieløsninger med høy presisjon.  POWERCELL®-veiecellene er verdens mest nøyaktige og pålitelige kjøretøy veieceller. Vi  tilbyr digitale veieceller og analoge veieceller med OIML- og NTEP godkjenning til  bruk i farlige områder.

METTLER TOLEDO selger vekter og veiesystemer samt analyse- og prosessinstrumenter for produksjonsindustri og laboratorier. Selskapet er representert i ca 100 land og har produksjon på 15 steder rundt om i verden, bl a i Sveits, Tyskland, England, USA, Kina og Norge. Konsernet, med hovedkontor i Sveits, er notert på New York Stock Exchange. Totalt har konsernet ca 14.200 ansatte og omsatte i 2016 for 2.508 milliarder USD. METTLER TOLEDO Nordic er en markeds, salg og service organisasjon med hovedkontor i Stockholm, men har også kontorer i Oslo og København. I Finland og Baltikum, så er METTLER TOLEDO representert av forhandlere. I Skandinavia har vi ca. 165 ansatte med en årlig omsetning på ca. 400 millioner kroner.

Sitater

METTLER TOLEDO