Slik møter METTLER TOLEDO kundenes stressende arbeidsdag

I dagens samfunn er det vanskelig å få tiden til å strekke til for mange kunder. Dyre messebesøk med lang reisevei blir ofte nedprioritert, noe som gjør det vanskelig for blant annet produktsjefer og innkjøpere faktisk å få se produkter på nært hold og i aksjon før bestilling.

For å imøtekomme denne utviklingen og dette behovet har METTLER TOLEDO fått i stand en rullende produktutstilling på 65 kvm, som den 4. september la ut på en rundtur i hele Skandinavia. I løpet av fire uker skal utstillingen legge inn flere stopp, utenfor eller i nærheten av eksisterende kunder. På denne måten får kundene mulighet til å se og diskutere forskjellige produktløsninger på en rask og enklere måte, uten større engasjement og planlegging.

Med i bussen er det produkter og representanter fra alle METTLER TOLEDOs avdelinger. De produktene som vises frem, er f.eks.:

• Vekter til industri og laboratorier
  • Produkter for produktkontroll
  • Pipetter og spisser
  • Produkter for prosessanalyse
  • Analyseinstrumenter for laboratorier
  • Løsninger for automatisert kjemi
  • Løsninger for serviceavtaler

"Å underlette kundene i et stressende arbeidsmiljø føles helt inne i tiden og er trolig et behov som kommer til å øke fremover. Vi har fått veldig positive tilbakemeldinger og ros fra flere kunder som allerede har besøkt utstillingen. Dette er definitivt et konsept vi kommer til å utvikle fremover", sier Atle Soløy, Head Region Nordic på METTLER TOLEDO.

For spørsmål, vennligst ta kontakt:

Atle Soløy
atle.soloy@mt.com

METTLER TOLEDO selger vekter og veiesystemer samt analyse- og prosessinstrumenter for produksjonsindustri og laboratorier. Selskapet er representert i ca 100 land og har produksjon på 15 steder rundt om i verden, bl a i Sveits, Tyskland, England, USA, Kina og Norge. Konsernet, med hovedkontor i Sveits, er notert på New York Stock Exchange. Totalt har konsernet ca 13.100 ansatte og omsatte i 2014 for 2.486 milliarder USD.  METTLER TOLEDO Nordic er en markeds, salg og service organisasjon med hovedkontor i Stockholm, men har også kontorer i Oslo og København. I Finland og Baltikum, så er METTLER TOLEDO representert av forhandlere.  I Skandinavia har vi ca. 165 ansatte med en årlig omsetning på  ca. 400 millioner kroner.