Singel? Trøst for hårløs sex-høst

Singel? Trøst for hårløs sex-høst Sommerflørtens gnist har ebbet ut. Singel igjen, og klar til å forsyne seg av høstens frukter, velger 250 000 norske kvinner å pynte seg litt ekstra med intimbarbering. Men hyppig sex og lite hår kan fort gi ubalanse i underlivet. Av omkring 310 000 single kvinner i Norge antas det at fire av fem ”pynter” seg litt ekstra1). Intimbarbering er riktignok mest utbredt i sommermånedene. Men når gleden mellom lakenene skal nytes med nye partnere utover høsten, er det lett å la seg friste til å beholde et velfrisert underliv. Barbering skadelig? Mange undres om det er skadelig å barbere bort underlivshåret. Det finnes mange svar, men få bevis på at det er direkte skadelig. Hårene har derimot en funksjon, som å beskytte mot smuss, irritasjon og ulike partikler. Barberer man bort beskyttelsen, er man automatisk mer utsatt for plager som kløe, utflod og soppinfeksjoner. Overdreven dusjing, sterk såpe og tettsittende stringtruser forverrer situasjonen. Balanse viktig Intimbarbering kombinert med et aktivt sexliv og tildels hyppig bytte av partner kan forstyrre underlivets naturlige balanse. Derfor er det viktig å velge de riktige intimpleiemidler når singeleksistensen får sine avbrekk i høst! Melkesyrebakterier balanserer EcoVag® er en serie intimpleiemidler basert på humane melkesyrebakterier, som bidrar til å styrke og gjenopprette balansen i underlivet. Norsk forskning har vist at humane melkesyrebakterier hefter langt bedre til slimhinnen i skjedeveggen2) enn de tradisjonelle animalske. Ecovag er dermed mer effektiv, men samtidig mild og skånsom mot underlivet. Kapsler og såpe EcoVag® fås både som vaginalkapsler og som intimsåpe. Vanlig dosering av kapslene er en kapsel før sengetid til ubehaget har forsvunnet. Såpen kan med fordel brukes daglig. Produktene kjøpes på apotek. Veil. utsalgspris kapsler: 98,- (12 stk) Veil. utsalgspris såpe: 53,- For ytterligere opplysninger, vennligst kontakt: Midelfart AS v/produktsjef Glenn Nilsen Tlf: 24 11 02 00 / 90 60 17 38 E-post: glenn.nilsen@midelfart.no 1) www.side6.dk, 2005 2) ”Melkesyrebakteriers adhesjonsegenskaper”, Doc.med. Gunnar Brønstad, Zymbio AS, Norge ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Waymaker http://www.waymaker.no Nedenstående filer kan lastes ned: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/ImageArchive/Image.aspx?image_id=5868&lang=NO