Åge Langsethagen fratrer ved Moelven Treinteriør AS

Direktør Åge Langsethagen ved Moelven Treinteriør AS ønsker å trekke seg som daglig leder. - Langsethagen har uttrykt en viss uenighet med de beslutninger selskapets styre har truffet for videre drift av Moelven Treinteriør. Han har også ytret ønske om å overta selskapet, men vi anser selskapets gulvproduksjon som svært viktig for konsernets nye satsning på videreforedling av trevarer, sier administrerende direktør Dag Sand.

Åge Langsethagen kom til Moelven som teknisk direktør i 1988, og har siden mars 1991 vært ansatt som direktør ved Moelven Treinteriør AS. Selskapet har 32 ansatte og ligger på Brøttum i Ringsaker kommune.

Moelv 1998.12.14,
Oddvar Hemsøe,