Fikk beinet i klem

En mannlig ansatt (55) fikk beinet i klem på Moelven Mjøsbruket  AS i formiddag. Det skjedde i bedriftens pakkeavdeling.

Han ble kjapt tatt hånd om av bedriftens medarbeidere og ambulanse ble rekvirert.

- Vi er svært lei oss for det som har skjedd. Han er nå fraktet til sykehuset for behandling. Det er for tidlig å si noe om skadeomfanget. Pårørende er informert, sier direktør Sturla Westrum.

Politiet ble varslet og ankom bedriften litt senere. Arbeidstilsynet er rutinemessig varslet.

- Bedriften og ansvarlige myndigheter gjør i samarbeid undersøkelser i saken. Per nå er det for tidlig å spekulere i hva som har skjedd, sier Westrum.

Click here to find all company financial reports: http://www.moelven.com/About-Moelven/Finacial-information/Financial-reports/ Moelven industrier ASA is a Scandinavian industrial group that supplies products and associated services to the Scandinavian building market. The Group's businesses employ over 3.500 persons and have a total annual turnover of some NOK 10 billion. The Group's close to 46 business production units are organised into three divisjons: Timber, Wood and Building Systems. www.moelven.nowww.moelven.sewww.moelven.dkwww.moelven.com