Invitasjon til pressemøte: Moelven kjøper Hedalm AS

Kjøpet av Hedalm AS på Hjellum i Hamar kommune gjennomføres for å rendyrke Moelvens modulkonsepter.

I forbindelse med Moelvens erverv av Hedalm AS, inviterer partene til et pressemøte i dag.

Hvor: Hedalm AS, Hovedkontoret, Ryllikvegen 50, 2322 Ridabu.

Når: I dag onsdag 1. juli kl. 12.00.

Ta gjerne kontakt med kommunikasjonsansvarlig Tom Erik Holmlund i forkant av eller ved ankomst. Mobil: 91 668 668.

Vel møtt!

Moelven Industrier ASA er et Skandinavisk industrikonsern som leverer produkter med tilhørende tjenester til det skandinaviske byggmarkedet. Konsernets virksomheter har ca. 3400 medarbeidere og omsetter årlig for rundt NOK 8 milliarder. Konsernets 52 enheter er organisert i tre divisjoner: Timber, Wood og Byggsystemer. Konsernets formål er å gi folk gode rom.