Jan Oksum nytt styremedlem i Moelven

Bedriftsforsamlingen i Moelven Industrier ASA har valgt Jan Oksum som nytt styremedlem i Moelven Industrier ASA. Oksum er til daglig konserndirektør i Norske Skogindustrier ASA med ansvar for konsernutvikling, og har vært fast møtende vararepresentant til styret i Moelven Industrier ASA siden 17. januar 2000. Han erstatter Arthur Aasland som går ut av styret. Det nye styret i Moelven Industrier ASA består av: Styreformann Peder Chr. Løvenskiold (gjenvalgt), Carl Graff-Wang (gjenvalgt), Per Stamnes, Svein Steen Thomassen, Jan Oksum (ny), Iver Melby (ans. repr.) og Bjørn Solberg Antonsen (ans. repr.). Axel Krogvig (formann), Bjørn H. Rasmussen og Jaroslav Havlicek er gjenvalgt til bedriftsforsamlingen. Nytt medlem er konsernsjef Jan Reinås i Norske Skogindustrier ASA. Moelv, 2000.04.05, <br>Oddvar Hemsøe, <br>Informasjonssjef i Moelven Industrier ASA <br> ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Cision http://www.cisionwire.no http://www.cisionwire.no/moelven-industrier-asa/r//jan-oksum-nytt-styremedlem-i-moelven,c9264084

Click here to find all company financial reports: http://www.moelven.com/About-Moelven/Finacial-information/Financial-reports/ Moelven industrier ASA is a Scandinavian industrial group that supplies products and associated services to the Scandinavian building market. The Group's businesses employ over 3.400 persons and have a total annual turnover of some NOK 8 billion. The Group's close to 52 business production units are organised into three divisjons: Timber, Wood and Building Systems. www.moelven.nowww.moelven.sewww.moelven.dkwww.moelven.com