MOE: Utbytte og rettet emisjon

Generalforsamlingen i Moelven Industrier ASA har enstemmig vedtatt styrets forslag til disponering av årsresultatet i Moelven Industrier ASA, inklusive utbytte på kroner 0,25 per aksje. Styret fikk videre fullmakter til å utvide aksjekapitalen ved rettet emisjon mot aksjonærer i Westwood AB og Notnäs AB, ved oppkjøp av treindustrivirksomheter.

I det etterfølgende møte i bedriftsforsamlingen ble Per Stamnes valgt til styremedlem i Moelven Industrier ASA. Det nye styret får denne sammensetningen: Bjarne Gulvik (formann), Arthur J. Aasland, Carl Graff-Wang, Agnar Aas, Per Stamnes, Hans Johnsen (ans. repr.) og Iver Melby (ans. repr.). Axel Krogvig, Ola Vik og Bjørn Henrik Rasmussen er gjenvalgt til bedriftsforsamlingen. Nye medlemmer er Fredrik Wahl og Jørgen Kjærnes.

Moelv, 1998, 03.26,
Oddvar Hemsøe,