Moelven-emisjon til ansatte

Moelven Industrier

Generalforsamlingen i Moelven Industrier ASA besluttet den 10. april 1997 å gi styret fullmakt til å utvide aksjekapitalen med en rettet emisjon mot ansatte. Styret i Moelven Industrier ASA har besluttet at emisjonen skal gjennomføres i tidsrommet 1.9.-12.9.97 med tegning for inntil to millioner aksjer.

Økonomidirektør Per Egil Pedersen i Moelven Industrier ASA opplyser at tegningskursen er åtte kroner, det vil si cirka 25 prosent under gårsdagens omsetningskurs. Det er en bindingstid på denne nytegningen fram til 1.9.98, og gjelder aksjeposter ut over 400 aksjer.
- De øvrige betingelsene vil framgå av prospektet som vil foreligge i slutten av denne uken, sier Pedersen.

Moelv, 1997.08.26
Oddvar Hemsøe,
informasjonssjef
Ønskes ytterligere opplysninger, kontakt Per Egil Pedersen på tlf 62 34 70 00.

Moelven Industrier Hugin