Moelven selger eierandel i Mjøssentret AS

Moelven Industrier ASA og Strand Brænderi AS selger hver sin 50 prosent eierandel i næringseiendommen Mjøssentret AS i Moelv til Mjøssentret DA, eiet av to eiendomsinvestorer i Oslo. Salgssummen for det 7.250 kvadratmeter store forretningsbygget er på drøyt 30 millioner kroner. For Moelven frigjør salget cirka NOK 8 millioner til konsernets kjernevirksomheter. Moelv, 2000.01.14, <br>Oddvar Hemsøe, <br>informasjonssjef <br> ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Cision http://www.cisionwire.no http://www.cisionwire.no/moelven-industrier-asa/r//moelven-selger-eierandel-i-mjossentret-as,c9264093

Moelv, 2000.01.14, <br>Oddvar Hemsøe, <br>informasjonssjef <br>