Moelvenselskapet Nordia AS overtar Kristiania Entreprenør AS.

Kristiania Entreprenør AS utfører innrednings- og tømrerentrepriser i næringsbygg i Oslomarkedet. Selskapet har en årlig omsetning på ca. 40 millioner kroner.

Overtagelsen skjer for å styrke Nordias kapasitet og posisjon i nybyggsegmentet for innredningsentrepriser.

Selskapets daglige leder Bjørn Kveim (36) fortsetter i samme posisjon etter overtagelsen.

Moelv, 16.02.2001 <br> <br>For ytterligere informasjon kontakt direktør Reidar Mo, Nordia AS, telefon + <br>47 63 97 09 20. <br> <br>

Click here to find all company financial reports: http://www.moelven.com/About-Moelven/Finacial-information/Financial-reports/ Moelven industrier ASA is a Scandinavian industrial group that supplies products and associated services to the Scandinavian building market. The Group's businesses employ over 3.400 persons and have a total annual turnover of some NOK 8 billion. The Group's close to 52 business production units are organised into three divisjons: Timber, Wood and Building Systems. www.moelven.nowww.moelven.sewww.moelven.dkwww.moelven.com