NSI forhandler med Moelven

Norske Skog har nå innledet forhandlinger med Moelven om å slå sammen treindustrivirksomhetene i de to selskapene. Samlet vil dette alene utgjøre cirka 3,5 milliarder kroner i omsetning og gi en produksjonskapasitet på 1,7 millioner kubikkmeter saget virke og mellom 500.000 og 600.000 kubikkmeter foredlet trevare. - Vi er tilfreds med at NSI har valgt å konsentrere videre forhandlinger med Moelven. Det er nå opp til partene å finne fram til en industriell løsning som er fremtidsrettet, sier konsernsjef Frode Alhaug i Moelven Industrier ASA. Moelv, 1999.09.07 <br>Oddvar Hemsøe, <br>Informasjonssjef i Moelven Industrier ASA <br> ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Cision http://www.cisionwire.no http://www.cisionwire.no/moelven-industrier-asa/r//nsi-forhandler-med-moelven,c9264106