Peder Chr. Løvenskiold ny styreformann i Moelven

Bedriftsforsamlingen i Moelven Industrier ASA har valgt Peder Chr. Løvenskiold til ny styreformann etter Bjarne Gulvik som sammen med styremedlemmene Agnar Aas og Per Stamnes var på valg. Som nytt styremedlem valgte bedriftsforsamlingen Svein Steen Thomassen, mens Per Stamnes ble gjenvalgt.

Det nye styret i Moelven Industrier ASA består av: Peder Chr. Løvenskiold (formann), Arthur J. Aasland, Carl Graff-Wang, Per Stamnes, Svein Steen Thomassen, Iver Melby (ans. repr.) og Bjørn Solberg Antonsen (ans. repr.).
Axel Krogvig (formann), Harry Konterud, Odd Torland og Fredrik Wahl er gjenvlagt til bedriftsforsamlingen. Nye medlemmer er konsernsjef Jaroslav Havlicek, Rottneros Bruk AB i Sverige og styreformann Lars W. Grøholt i Vestviken Skogeierforening.

Moelv, 1999.04.29, <br>Oddvar Hemsøe, <br>informasjonssjef <br>