ROLV A. AMDAL ANSATT SOM INFORMASJONSDIREKTØR I MOELVEN INDUSTRIER.

Stillingen som informasjonsdirektør er en utvidelse av den tidligere stillingen som informasjonssjef i Moelven Industrier. Informasjonsdirektøren får ansvaret for konsernets informasjons- og kommunikasjonsaktiviteter.

Amdal, som er 54 år, er utdannet statsviter fra Universitetet i Oslo. Han har vært ansvarlig redaktør i Hamar Arbeiderblad siden 1994. Han har tidligere vært assisterende redaktør i Oppland Arbeiderblad, informasjonssjef i Moelven Industrier og ansvarlig redaktør i Namdal Arbeiderblad.

Moelven-konsernet har i dag 3.200 ansatte med hovedvekt på Norge og Sverige. Konsernet har en samlet omsetning på om lag fem milliarder kroner.

Vi er svært godt fornøyd med å få redaktør Rolv A. Amdal til Moelven, sier konsernsjef Frode Alhaug. Amdal er en dyktig journalist og har i tillegg vært ansvarlig redaktør og leder for en bedrift som har hatt økonomisk fremgang og vekst.

Vi skal utvikle vår informasjon og kommunikasjon både eksternt og internt, og har lagt stor vekt på å få med oss en medarbeider med erfaring fra både elektroniske og tradisjonelle media, sier Alhaug.

2001-02-09
Moelven Industrier ASA

<br>

Click here to find all company financial reports: http://www.moelven.com/About-Moelven/Finacial-information/Financial-reports/ Moelven industrier ASA is a Scandinavian industrial group that supplies products and associated services to the Scandinavian building market. The Group's businesses employ over 3.400 persons and have a total annual turnover of some NOK 8 billion. The Group's close to 52 business production units are organised into three divisjons: Timber, Wood and Building Systems. www.moelven.nowww.moelven.sewww.moelven.dkwww.moelven.com