Skog – og trenæring: Nils Gunnar Lie utfordrer sentrale Innlandspolitikere til debatt

Presseinvitasjon: Vi minner om at  TV2-pioner og tidligere nyhetsanker Nils Gunnar Lie tar for seg ledende Hedmark- og Opplandpolitikere i direkte debatt om skog- og trenæringens utfordringer og muligheter.

Glommen Skog, Mjøsen Skog og Viken Skog inviterer pressen, politikere og næringsliv i samarbeid med Moelven Industrier ASA til valgkamparrangement 30. august.

Sett allerede nå av tidspunktet i redaksjonen! Vi røper allerede nå at det blir spennende foredragsholdere og at det legges opp til heftig debatt med en topp program- og debattleder som kan kunsten å utfordre. Nils Gunnar Lie leder hele arrangementet.

Se vedlagt (helt nederst) hvem som sitter i panelet.

I slutten av arrangementet inviteres det ned til Moelven Limtre AS og Hall 4 der det blir muligheter for å se de enorme limtrekonstruksjonene som skal monteres inn i verdens høgeste trehus - Buchardts ambisiøse byggeprosjekt Mjøstårnet. Der blir det muligheter for fantastiske bilder og intervjuer av både toppolitikere og næringslivsrepresentanter.

Sted: Moelvens hovedkontor på Furubakken, Industrivegen 2, Moelv.

Når: 30. august kl. 09.00 – 12.00.

Det blir servert kaffe, mineralvann og enkel fingermat ved limtrebjelkene i Hall 4. Interesserte bes henvende seg snarlig til undertegnede.

Tom E. Holmlund
Kommunikasjonsansvarlig
Moelven Industrier ASA
Mobil: 91 668 668

For  Glommen Skog, Mjøsen Skog og Viken Skog.

PS! Se vedlagt program og oversikt over politikere som deltar på i og utenfor panelet.