Statoil-oppdrag til 18 millioner for Moelven Hako AS

Moelven Industrier

Moelven Hako AS har fått i oppdrag å bygge to hybelhus, et servicebygg og et velferdsbygg for Statoil i forbindelse med utbyggingsprosjektet på Kårstø. Oppdraget er verdt 18 millioner kroner.

Denne ordren for Statoil er i aller høyeste grad med på å sikre høy produksjonstakt fram mot jul, sier direktør Bjørn Willanger i Moelven Hako AS.

Samlet er ordren på 154 moduler, tilsvarende 3.000 kvadratmeter grunnflate. Leveransen omfatter to hybelbygg og et serviceanlegg bestående av kontorer, posttjeneste, butikk, bank og legekontor. I tillegg skal Moelven Hako levere moduler til et velferdsbygg som skal oppføres i tilknytning til en idrettshall.

- Hele prosjektet skal være ferdig levert 1. desember. Det betyr at vi må starte produksjonen i september, forteller markedssjef Olav Østby-Deglum.

Moelv, 1997.06.27,
Oddvar Hemsøe,
informasjonssjef

Moelven Industrier Hugin