Styret i Moelven anbefaler avtale om Forestia AS

Et enstemmig styre i Moelven Industrier ASA har i dag vedtatt å fremme forslag overfor bedriftsforsamlingen om å erverve treindustrivirksomheten i Forestia AS, samt en mindre eierandel i Forestias platevirksomheter, gjennom en rettet emisjon til Norske Skog på 26,4 millioner Moelven-aksjer. Norske Skog vil med dette få en eierandel i Moelven på 22,18 prosent. Emisjonen er avhengig av tilslutning fra ekstraordinær generalforsamling i Moelven Industrier ASA. Moelv, 1999.10.06 <br>Oddvar Hemsøe <br>informasjonssjef <br> ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Cision http://www.cisionwire.no http://www.cisionwire.no/moelven-industrier-asa/r//styret-i-moelven-anbefaler-avtale-om-forestia-as,c9264101

Moelv, 1999.10.06 <br>Oddvar Hemsøe <br>informasjonssjef <br>

Click here to find all company financial reports: http://www.moelven.com/About-Moelven/Finacial-information/Financial-reports/ Moelven industrier ASA is a Scandinavian industrial group that supplies products and associated services to the Scandinavian building market. The Group's businesses employ over 3.400 persons and have a total annual turnover of some NOK 8 billion. The Group's close to 52 business production units are organised into three divisjons: Timber, Wood and Building Systems. www.moelven.nowww.moelven.sewww.moelven.dkwww.moelven.com