Styret i Moelven anbefaler utbytte

Styret og bedriftsforsamlingen i Moelven Industrier ASA har den 4. mars 1999 ferdigbehandlet årsregnskapet for Moelven-konsernet. Det endelige årsregnskapet er i hovedsak i samsvar med foreløpig årsregnskap, offentliggjort 28. januar 1999. Ordinær generalforsamling holdes 29. april 1999. Styret foreslår utbytte på NOK 0,25 per aksje. Dersom Generalforsamlingen fatter slikt vedtak, vil aksjen bli notert eksklusive utbytte fra og med den 30. april 1999. Moelv 1999.03.04, <br>Oddvar Hemsøe, <br>informasjonssjef <br> ------------------------------------------------------------ Informasjonen er sendt gjennom Cision http://www.cisionwire.no http://www.cisionwire.no/moelven-industrier-asa/r//styret-i-moelven-anbefaler-utbytte,c9264124

Moelv 1999.03.04, <br>Oddvar Hemsøe, <br>informasjonssjef <br>