Viktig vedrørende saken om at Moelven Eidsvoll AS legger ned produksjonen i Brumunddal:

Det presiseres at ingen ansatte ved Moelven Langmoen AS eller annen Moelven-virksomhet på Langmoen i Brumunddal er berørt av disse endringene.

Moelven Eidsvoll AS  har i dag høvelproduksjon både på Eidsvoll og i Brumunddal, mens overflatebehandling og lagerfunksjon er på Eidsvoll. Totalt arbeider 9 personer ved høvellinja i Brumunddal og 38 personer på Eidsvoll.

Click here to find all company financial reports: http://www.moelven.com/About-Moelven/Finacial-information/Financial-reports/ Moelven industrier ASA is a Scandinavian industrial group that supplies products and associated services to the Scandinavian building market. The Group's businesses employ over 3.500 persons and have a total annual turnover of some NOK 10 billion. The Group's close to 46 business production units are organised into three divisjons: Timber, Wood and Building Systems. www.moelven.nowww.moelven.sewww.moelven.dkwww.moelven.com