Ezinne Okparaebo fronter MyCall

Report this content

Mobilselskapet MyCall har valgt Norges raskeste kvinne, Ezinne Okparaebo, som frontfigur for å profilere nytt navn og design.

Onsdag offentliggjorde et av landets største og hurtigst voksende mobilselskaper, Lebara, at selskapet skifter navn til MyCall. Samtidig undertegnet selskapet en personlig sponsoravtale med sprinteren Ezinne Okparaebo.

-I Ezinne har vi funnet en nasjonal stjerne i en av verdens største og mest populære idretter. Under OL i London tok hun et stort steg mot den internasjonale eliten da hun var bare to hundredeler fra finaleplass på kvinnenes Formel 1-distanse, 100 meter. Ezinne perfekt for å profilere MyCalls nye navn og grunnverdier, og vi gleder oss til å støtte henne frem mot stadig raskere tider, sier administrerende direktør Hanne Løvstad i MyCall.

Lebara ble etablert i Norge for 11 år siden, og lanserte sitt mobiltilbud i 2005. Med lave ringepriser til utlandet, nærhet til det flerkulturelle samfunnet og internt mangfold har selskapet skapt suksess. 80 prosent av selskapets ansatte har flerkulturell bakgrunn, og snakker 20 ulike språk på kundesenteret.

-Vi har i dag en sterk og tydelig posisjon på nasjonal og internasjonal mobiltelefoni i Norge. Når vi nå skifter navn og visuell profil, vil dette styrke vår handle- og konkurransekraft ytterligere. Ezinne Okparaebo er et troverdig og energisk ansikt utad. Hun vil skape stolthet internt, og gjenkjennelighet hos våre kunder, sier Hanne Løvstad.

Avtalen strekker seg over to år, med gjensidig opsjon på ytterligere to år. Ezinne Okparaebo skal fronte selskapet i reklamesammenheng, og er storfornøyd med sin nye, personlige sponsor.

-Jeg er mye på farten på trening og konkurranser, og mobiltelefonen er en stadig viktigere del av hverdagen. MyCall har et fundament, med lave ringepriser og nærhet til det flerkulturelle og internasjonale samfunnet, som passer meg perfekt. Jeg er stolt over denne avtalen, og gleder meg til å starte samarbeidet, sier Ezinne Okparaebo.

Bilder og logoer kan lastes ned på: http://www.mycall.no/om/presse

For mer informasjon, kontakt:

Hanne Løvstad, Direktør MyCall

Mobil: +47 96 70 00 00 // e-post: hanne@mycall.no