MenaQ7 GMP sertifisert (Good Manufacturing Practice)

NattoParma har nå gleden av å meddele at  GMP produksjon er innført  for NattoPharmas MenaQ7 produkter.   "Dette representere  en viktig milepel for kvalitetsarbeidet i NattoPharma" sier CEO Thomas Christensen. "Vi har lagt ned store ressurser og tid i arbeidet med å etter­komme alle myndighetskrav enten det gjelder dokumentasjon for tilsetning av vitamin K2 som MenaQ7 til helsekost og mat, doumentasjon av helsepåstander og nå krav til produksjon. At vi nå kommer myndigheter i forkjøpet tidsmessig, er en stor fordel for NattoPharma når vi nå er i dialog med store internasjonale kunder om langsiktige kontrakter. At MenaQ7 produktene produseres etter den høyeste kvalitetsstandard er nok en konkurransemessig fordel for NattoPharma som er svært betydningsfull for  våre kunder" avslutter Christensen.