Natto: offentliggjøring av tilleggsprospekt

NattoPharma ASA offentliggjør herved tilleggsprospekt til prospekt datert 10. april 2015. Tilleggsprospektet er kontrollert og godkjent av Finanstilsynet.

Informasjonen i tilleggsprospektet skal anses som en del av prospektet av 10. april 2015 og som en del av tegningsgrunnlaget for investeringer i de nye aksjene som tilbys i fortrinnsrettsemisjonen og den offentlige emisjonen rettet mot allmennheten i Sverige.

Tilleggsprospektet følger vedlagt denne børsmelding. Tilleggsprospektet vil også være tilgjengelig på selskapets hjemmeside, www.nattopharma.com , på hjemmesidene til Norne Securities AS, www.norne.no , og på hjemmesidene til Avanza Bank AB, www.avanza.se .

Tilleggsprospektet vil også være tilgjengelig i papirformat på selskapets hovedkontor i Kirkeveien 59B, 1363 Høvik.

For nærmere informasjon kan følgende personer kontaktes:

Hogne Vik, daglig leder

E-post: hogne.vik@nattopharma.com

Informasjonen i denne meldingen er offentliggjort i samsvar med verdipapirhandelloven § 5-12.* * *

Tags: