NattoPharma forlenger strategisk samarbeidsavtale med verdens ledende forskningsmiljø innen Vitamin K

NattoPharma har nylig forlenget den omfattende samarbeids- og forskningsavtalen med VitaK BV (Maastricht Universitetet), som er verdens ledende forskningsmiljø innen Vitamin K. Den nye avtalen gjelder ut 2015, og sikrer eksklusivitet til NattoPharma for all forskning, know-how og IPR samt patentmuligheter fra VitaK's arbeid. "Dette langsiktige strategiske samarbeidet med VitaK styrker NattoPharma's posisjon som den ledende aktør innen forskning, salg og utvikling, av Vitamin K2, og vil være et meget viktig bidrag i det arbeidet NattoPharma gjør i forhandlinger med store internasjonale distributører" sier CEO Stein Westby i NattoPharma.