NATTOPHARMA HAR STARTET KLINISK STUDIE SOM KOMBINERER MenaQ7 MED OMEGA-3 og KRILL

NattoPharma har nylig startet en ny klinisk studie hvor det kombineres bruken av MenaQ7 med enten omega-3 eller krill. "Dette er en spesiell interessant kombinasjon da både omega-3 og krill olje er helsebringende oljer, men med en noe annen virkningsmekanisme enn MenaQ7. Kombinasjonen forventes å ivareta begge typer ingrediensers positive effekter, spesielt med tanke på hjerte-kar helse", sier VP R&D Dr. Anne Bjørnebye Vik i NattoPharma. "Omega-3 er et av de absolutt største kosttilskuddsmarkedene i verden. Det å kunne kombinere MenaQ7 med Omega-3 og Krill gjør at NattoPharma øker sitt markedspotensial betydelig", sier CEO Stein Westbye.