NATTOPHARMA INNGÅR AVTALE MED NORSKE AYANDA

NattoPharma har  inngått en avtale for levering av MenaQ7 for bruk i Ayandas produkter. Tromsø baserte Ayanda vil selge og markedsføre formuleringer med MenaQ7 som en av nøkkelingrediensene. Ayanda selger sine produkter til selskaper som igjen selger og markedsfører kosttilskudd og legemidler.
"Vi er veldig fornøyd med å ha signert en avtale med et solid norsk basert selskap med en sterk nasjonal så vel som internasjonal profil.   Samarbeidet vil føre til at det vil komme flere produkter på markedet basert på naturlig vitamin K2, MenaQ7. Styrking av relasjonene med et firma som har et navn som betyr 'fremgang, utvikling og vekst' så tror jeg vi har mye å se frem imot",  sier VP Sales & Marketing Siri Stabel Olsen.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Siri Stabel Olsen
VP Sales & Marketing