Organisasjonsendringer i NattoPharma ASA

Egil Greve (50) er ansatt som ny CEO med virkning fra 1. juni. Greve er utdannet DVM (Doctor of Veterinary Medicine) og har en MBA. Greve har i sin karriere hatt en rekke lederstillinger i flere større internasjonale selskaper. Greve arbeidet i perioden 1998-2006 i Norsk Hydro/Yara International som blant annet President for Hydro Formates AS. "Greve har utmerket seg som en dyktig bedriftsleder, og har vist stor evne til å skape betydelige verdier for aksjonærene i de virksomhetene han har ledet" sier Morten Sundstø, Styreleder i NattoPharma.

Siri Stabel Olsen (45) tiltrådte som Vice President Sales & Marketing i NattoPharma den 1. mars, og har globalt ansvar for salg og markedsføring. Hun kom fra Invitrogen Dynal hvor hun bl.a. har hatt ledende ansvar for internasjonalt salg og markedsføring for ulike forretningsområder.

For ytterliggere informasjon, ta kontakt med IR ansvarlig Morten Sundstø
på tlf 950 61 860 eller pr. e-mail til morten@nattopharma.com